Digər xəbərlər


Mastercard kriptovalyuta trendləri və mənimsənilməsi üzrə qlobal məlumatları açıqlayır
22.08.2025

Mastercard-ın Qlobal Kriptovalyuta Mənimsənilməsi İndeksinə görə, dünya üzrə istehlakçıların 58%-i ya kriptovalyutaya malikdir (21%), ya da kriptoya maraqlıdır (37%).

Azərbaycandakı bazarların da daxil olduğu EEMEA regionu (Şərqi Avropa, Yaxın Şərq və Afrika) İndeksdə 49 bal toplayaraq 35 bal olan qlobal ortalamanı üstələyib.

Kriptovalyutanın mənimsənilməsinə gənc nəsillər—xüsusilə mileniallar və Z nəsli—həmçinin daha yüksək gəlirli istifadəçilər liderlik edir.

İstehlakçılar getdikcə daha çox kriptonun mövcud ödəniş sistemlərinə inteqrasiya olunmasını və gündəlik alış-verişlərdə istifadə edilməsini gözləyirlər.

 Rəqəmsal aktiv ekosistemi genişləndikcə, Mastercard kriptovalyuta barədə məlumatlılıq və mənimsənilmə üzrə qlobal tədqiqatının yeni nəticələrini açıqlayıb. Tapıntılar kriptonun maliyyə landşaftında artan əhəmiyyətini və dünyanın müxtəlif ölkələrində istehlakçı gözləntilərinin necə dəyişdiyini ortaya qoyur.

Kriptovalyuta blokçeyn texnologiyası üzərində qurulan rəqəmsal aktivdir — mərkəzləşdirilməmiş və təhlükəsiz reyestr sistemi sayəsində əməliyyatların mərkəzi quruma ehtiyac qalmadan tərəflər arasında birbaşa həyata keçirilməsinə imkan verir. Bitcoin və Ethereum ən tanınmış nümunələrdir; bununla belə, daha geniş kripto ekosisteminə artıq steyblkoinlər, utilitar (xidmət) tokenləri və maliyyədə ödənişlər, yığım və innovasiyalar üçün getdikcə daha çox istifadə olunan digər rəqəmsal alətlər daxildir.

Mastercard-ın Qlobal Kriptovalyuta Mənimsənilməsi İndeksinə əsasən, araşdırılan bazarlar üzrə orta bal 100 mümkün baldan 35-dir. EEMEA regionu isə 49 balla əhəmiyyətli dərəcədə yüksək göstərici nümayiş etdirərək, inkişaf etməkdə olan iqtisadiyyatlarda xüsusi maraq və istifadə intensivliyini göstərir.

Tədqiqat onu da göstərir ki, dünya üzrə istehlakçıların 58%-i artıq kripto ilə məşğuldur və ya bunu etməyi planlaşdırır: 21% hər hansı formada kriptovalyutaya malik olduğunu bildirir, 37% isə “kriptoya maraqlı” (crypto-curious) qrupuna daxildir — yəni yaxın gələcəkdə kripto ilə tanış olmağı və ondan istifadə etməyi nəzərdən keçirir. Bu meyl xüsusilə rəqəmsal mühitdə formalaşmış gənc nəsillər—mileniallar və Z nəsli—eləcə də yeni maliyyə texnologiyalarına daha açıq olan yüksək gəlirli istifadəçilər arasında daha qabarıqdır.

Sahibliyin özündən kənarda, istehlakçılar kriptonun yalnız spekulyativ aktiv deyil, gündəlik maliyyə qarşılıqlı əlaqələrinin də bir hissəsi olmasını gözləyirlər. Kriptonun ənənəvi maliyyə ilə qarşılıqlı işləmə qabiliyyətinə (interoperabellik), mövcud ödəniş sistemlərinə inteqrasiyasına və real dünya alış-verişlərində istifadəsinə tələbat artır. Nəticələr kriptovalyuta barədə təsəvvürlərin sürətlə “yenilikdən” “praktik dəyərə” doğru dəyişdiyini göstərir.

Mastercard fintek şirkətləri, rəqəmsal cüzdan təminatçıları və mərkəzi banklarla tərəfdaşlıqlar vasitəsilə təhlükəsiz, tənzimlənən və inklüziv innovasiya yollarını dəstəkləyir — həm istehlakçı tələbatına, həm də tənzimləyici nəzarətin tələblərinə uyğun şəkildə.

Azərbaycanda rəqəmsal aktivlərə artan maraq

Azərbaycan kripto üzrə məlumatlılıq və iştirakın sürətlə yüksəldiyi daha geniş regional tendensiyanın bir hissəsidir. Mastercard yerli tənzimləyicilərin yol xəritəsi və tələbləri ilə uyğun əməkdaşlıq edərək, yerli ekosistemlərin dəstəklənməsi üçün əhəmiyyətli potensial görür. Şirkət maarifləndirici məzmun, texnoloji ekspertiza və inteqrasiya alətləri təqdim etməklə ölkənin maliyyə və rəqəmsal sektorlarında kriptonun məsuliyyətli şəkildə mənimsənilməsinə töhfə verməyi hədəfləyir.

Qlobal Kriptovalyuta Mənimsənilməsi İndeksi və Mastercard Tədqiqat Mərkəzinin digər məlumatları ilə Mastercard Business Intelligence Platforması vasitəsilə tanış ola bilərsiniz.


Mastercard haqqında

Mastercard 200-dən artıq ölkə və ərazidə iqtisadiyyatları gücləndirir və insanlara dəstək verir. Müştərilərimizlə birlikdə hər kəsin rifah tapa biləcəyi davamlı bir iqtisadiyyat qururuq. Biz rəqəmsal ödənişlərin geniş spektrini dəstəkləyir, əməliyyatları təhlükəsiz, sadə, ağıllı və əlçatan edirik. Texnologiya və innovasiyalarımız, tərəfdaşlıqlarımız və şəbəkələrimiz insanların, bizneslərin və hökumətlərin öz potensiallarını tam şəkildə reallaşdırmasına kömək edən unikal məhsul və xidmətlər toplusu təqdim edir.

www.mastercard.com


     



30.06.2025
Səbinə Mirzəyeva-Atayeva
Moda tarixçisi, layihə meneceri və marketinq üzrə ekspert
Ceyhun Atayev
Biznesin inkişafı və korporativ kommunikasiya üzrə mütəxəssis
21.06.2025
Aysel Süleymanova
Bakcell, Korporativ Kommunikasiya Direktoru | AmCham Azerbaijan, Marketinq, Kommunikasiya və Biznes İnkişafı Komitəsinin təsisçisi və sədri
21.04.2025
Çimnaz Qasımova
Opalus Partners Group şirkətinin təsisçisi və icraçı direktoru | HR strateqi | Liderlik və transformasiya üzrə kouç | Rebirth platformasının təsisçisi
30.12.2024
Günel Mavliyarova
Kapital Bank ASC-nin Marketinq Ekspert Mərkəzinin Lideri
 
27.11.2024
Sevda Əliyeva
ABV Şirkətinin İdarə Heyətinin Üzvü
18.10.2024
İbrahimli Uğur
"Meqa Sığorta" ASC-nin İdarə Heyətinin Sədri
15.08.2024
Azadə Hacıyeva
HR Lider,
Biznes, karyera və şəxsi həyat üzrə Kouç
Korporativ Komanda Kouçu
22.07.2024
Nərmin Qəniyeva
Üçüncü Bahar layihəsinin Həmtəsisçisi



01.05.2025
Emil Ağamaliyev
Meqa Həyat Sığorta şirkətinin İdarə Heyətinin sədri
16.07.2024
Nəriman Əsədov
Kapital Bank-ın İnnovasiyalar komandasının rəhbəri
06.02.2024
Fərid Abuşov
Unibank KB İdarə Heyətinin sədri
16.01.2024
Nuranə Əliyeva
“Aliyevents” tədbirlərin təşkili şirkətinin Rəhbəri
 
09.01.2023
Zaur Ələkbərov
ABB-nin İdarə Heyəti sədrinin müşaviri, ABB Tech Akademiyası və ABB İnnovasiya Mərkəzi layihələrinin icraçısı
06.12.2022
Ramil Imamov
Kapital Bank-ın Pərakəndə Satış İdarəsinin Baş direktoru
12.10.2022
İlkin Quliyev
AccessBank-ın İdarə Heyətinin üzvü
16.02.2022
Davit Tsiklauri
AccessBank-ın İdarə Heyətinin sədri


Company
About
Partners
Support
Products
Business catalog
Interview
Expert
Rating
Payment